Sunday, July 12, 2009

Well,since today is sunday...actually...i'm home...have i ever mentioned that i miss home damn much... Very long time x jejakkan kaki dkt rumah... One of my kucing kesayangan pun dah mati... =( Ya allah,sedihnyer...arghh...Well,lama x balik rumah,seldom meet my family?That's my sacrifice, untuk menuntut ilmu, n menuntut ilmu pun 1 ibadat,ite...hmm...

Well, at home, like heaven kotz... If dekat hostel, tidur x tau la rasa sejuk or panas, but dekat rumah,no confussion,selimut jer la,since dh mmg sejuk dlm air-cond... If dkt campus, pening kepala, nk makan dkt mana ekk,at home, everything sedia terhidang...haha...n all my favouritesss...yeayy!

Talking about foods...i gotta makan hmm... my mama's cooks...udang masak lemak, chicken soup, sayur campur, lolz... makan DURIAN!, manggis, langsat lar...really just like heaven for me,food heaven kotz...hehe...

actually this is not d real one,masa makan mana ingat nak tangkap gambar... =(

this one too...hehe

N last night, we also went for bowling with my just married cousin,along & kak shasha... Well, I terror ker x?juz guess... haha... Then lastly,papa & mama datang to d bowling place n we went to mc'donald...24 hours lar katakan... hihi...

adik

with my lucky bowl...lolz...

N,i hate to leave home... =(


No comments:

Post a Comment