Friday, January 27, 2012

Voucher Buku 1 Malaysia

2 hari yang lepas, i spent my days to hunt for, books! Our date, is mainly, for this purpose! Sweet escape okay! ;pp

First of all, thank you so so so much to our government for providing us this coupon, kan! :) RM 200 is really, hmm, much! :) Alhamdulillah :)

And to fully utilized it, i bought stuffs, which i won't buy, by using my own money... :p kehkehkeh...

I bought this lapdesk from MPH in Sunway Pyramid, sebab i can't find it in other MPH...
Singgah Sunway semata2 nak dapatkan ini
:)
Lapdesk bertujuan untuk protect our lappy punye fan tu daripada terlampau cepat panas untuk orang2 yang suke guna lappy atas katil! :)

Yelah, ada sesetengah barang ni, bukan keperluan tetapi kemahuan... Sebab kalau kena beli buku2 yang berkaitan pelajaran, confirm i akan beli, sebab ia adalah keperluan; namun *namun lagi tuuu*, kalau leisure reading, i would rather buy, clothes! So, by having this voucher, everyone have no choice but to use it ke arah kebaikan, alhamdulillah ;)

Pens, untuk buat notes and exam! ;) I mean, new pens! ;pp

I believe, you cannot open a book without learning something, so there is nothing wrong for me to buy novels right! hee~ Girlish novels, i've been craving for you for soooo soooooo long! :)
Now i gottcha!

Popular offered better prices! The two novels with 2nd @ 50% tu, are from Popular One Utama, the other 2 from MPH One Utama!

Seronok sangat masuk Popular, masuk MPH and baca3x synopsis and pilih!

The famous book i've dreamed off! ♥ ♥ ♥


And i'm happy that i got one Sophie Kinsella! ;)

Bukan i tak mau beli buku2 lain, yang lebih baik,*cececeh*, tapi, buku2 lain tu, mudah2an, nanti i akan beli okay! ;)


p/s : Feels like heaven when i enter the bookshops and just grab any girlish novel that i wanted!
And yes, cantik kan my lapdesk! ;p

And, i can't wait to read all this but i have exam one week from now :((





6 comments:

Marya Hana said...

semua orang tengah menjahamkan voucher masing-masing. hehe.

p/s : hai, thanks follow blog i :)

A Girl Like You said...

haha... yeah! :p ini lah masanya nak shopping dekat kedai buku! ;pp

nyway, no prob... ;)

^lurve_purple^ said...

hye... first tyme singgah cni n comment.. hehe..

nice choice of novels..sophie kinsella n twenties girl siyes superb! yang 2nd book 50% tue kat semua popular ker? tibe2 lak rase cam nak menjahanamkan ckit vaucher kat popular.. hehe..
ppssssstt... best tak cite alexandra potter tue? dah bace 2 novel dier.. 2 2 best.. =)

A Girl Like You said...

hehe... thanks singgah! :)

Belum sempat baca semua novel2 tu... :p sebab tgh nak prepare nak exam :p

Xsure la semua Popular mcm tu ke tidak,but One utama punye byk choice, even untuk yg 50% tu pun banyak choice! :)

beLLa said...

whoa. u give me an idea what to buy with those voucher.thanx dear ! hehe

A Girl Like You said...

hehe... no prob!
Inspired eh? ;p