Wednesday, January 11, 2012

Kenny Rogers Promotion Day


Assalamualaikum semua (i kadang2 mmg mcm tersopan)
hmm, as u all know, i think most of the people in Malaysia know about this promotion, buy 1 free 1 kannn! Come on malaysian, xtahu?!

We headed to Alamanda, ok la xde la lama sgt beratur...
We were having our lunch date with this new lovebird, jidin & dinah~ aww~ Nak catch up catch up kannn!

So, have lunch there... Yang sakit hati nye, mamat ni, sebelah i tu nun dalam gambar ni, pagi tu beria2 suruh i pakai baju merah...


"awk pakai baju merah tau! awak pakai baju M/U, saya pakai baju liverpool, ok!"

"xnak, xpayah pakai baju merah pun xpe laaa! eee, saya pernah pergi la tahun lepas!"

"Eh xde, kang buatnye xboleh makan, awak makan kat foodcourt, saya je makan kenny rogers"

"*menyampah*"

Sekali tengah hari tu, time datang hostel amik i, rasa nak pangggg sekali! Semangat je i salin baju yg ade merah2, die, haram! Ceh! Panas je hati mak~~~ grrrr~~~

Tapi memang ramai la warga2 cyberjaya pergi makan sini, i bertembung dengan adik2 kesayangan amir & ezry, kak aiza ade, jiran2 hostel etc... Pagi tu, nadiah zaris tira sume pegi jumpe dgn ezza, lecturer kesayangan kami, mr zaki & isteri(xberani pak zaki pak zaki ) :p , dengar kata sweet pakai baju merah sama2 lagi! misti cute! hmm~

hmm, the most importanly, jimattt!!! DAA~~~ ;)





4 comments:

- ezza - said...

terjumpe lecturer kesayangan mmg takleh blaaa. HAHAHAHA. tua2 still sweet dgn isteri. kekekeke

A Girl Like You said...

haip! mana ade tua lecturer kesayangan kite tu?!! :p
Misti cute kannn die pakai baju merah!!! rugi i x jumpe! ;p

- ezza - said...

#eh silap plak. pak zaki still muda lagi. huehuehue! aah comel je tgk dia n isteri dia

A Girl Like You said...

misti la comel... harusss! nnti i bgtau kenape! ;pp