Thursday, February 3, 2011

Hari ini, umur saya meningkat lagi satu angka...
Saya harus jadi semakin matang...

Angka 21, bukannye untuk saya mengada2 lagi, merengek2 lagi...
Tapi nak ubah perangai manusia susah, tak caye, tgk cermin!
Susah nak ubah kedegilan, perangai2 buruk, sifat2 negatif & budak2 yang ada dalam diri, tapi that's my mission, for my birthday, this year!

I'm not a kid anymore!!! I want to live as a grown up! Solve my problems, control my emotions, make choices of my own...

And i would like to thank all the person, accompanying me walking through 3/2/2010 - 3/2/2011... My another year has passed... Thank u all! Especially for those who close to me, who listen to my problems and everything! =) I love u all! I mean it!!!

And kepada semua semua semuaaa orang yang wish saya, though sms, phone call, facebook, anywhere, thank u sooo much! =)
terima kasih daun keladi,

nak belanje saya terima je lagi ;p

huahaha!


Finally, Happy Birthday To Me~=p

p/s : i'm a big girl!

No comments:

Post a Comment