Sunday, August 22, 2010

Weekend, sangat best!!!
Parents saya datang!!!
And spend time with them!
Sabtu, berbuka dengan family, dekat bilik hotel jer pun, they arrives when it almost berbuka, then malam makan2 dekat bangi!
Sahur, room service, terbaik!
Sabtu berlalu...
Ahad datang,
Pergi shopping di Midvalley!
Saya beli baju, banyak x banyak larrr, kasut juga ader...
Baju konon2 nyer baju raya, tp saya nak pakai sekarang!
Saya nak beli seluar,
Tapi saya rasa saya perlu jogging dulu
Then baru beli seluar =D
So, azam saya, nak terawih, nak jogging, nak library! ;p (sangat berat untuk dilaksanakan!)
Baby Amni joined us shopping
Berbuka di mall,
Then makan malam bersama papa, mama, adik, along, Kak Shasha, angah, abg wan and Amni(belum tahu makan pun!)
Ader ikan bawal stim, telur bungkus, sup ekor, udang petai, daging merah, kailan ikan masin, sawi goreng, kerabu perut (sajer nak melelehkan air liur sendiri!)
Then balik ke campus,
Bertembung dgn Geemah and dapat jumpa asyraff(been mengidam nak jumpa dier)!
Dia mcm suka saya(huish perasan) =p
Nak jumpa dier lagi lar!
And x sabarnyer nak raya! ;)
N saya bersyukur dengan kehidupan saya, sangat!


p/s : saya nak shopping lagi, dgn kawan2 pula, jom3x, siapa nak teman??? mesti best! =p Jom larrr ;/

No comments:

Post a Comment