Thursday, April 2, 2009

Business Management Assignment (Business Project)

Well actually we have started selling since Monday for the business management project...
Well, quite enjoy this assignment, i mean i enjoy d selling activity lar...Most of my customers are my friends,they juz trying to help me :) like i help other groups...
关于我的组呢,咳。。。我其实不是很高兴哦。。。她们很喜欢自己做决定,开会只是开爽的而已,buat syarat...因为不开是不可以的吗。。。that's one thing...另一个就是,明明我是秘书,report就应该我做的吗。。。不过每次那组张offer要自己做。。。not consider offer la,好像她说不要紧她要做,。。。她是组张,我是秘书,秘书的工她要做。。。我真爽到。。。难怪我越来越多时间玩pet society啦。。。haha...but,问题出在当lecturer看到这里错那里错地,她怪谁???当然是这亲爱的秘书咯,是我啦,haha...Well,她不让我去做,她讲等下要gang很多东西我不会,well,我是没有做过秘书的吗,我不会gang,我不会写*sarcastic*,她比较利害...不要紧咯,少一个工。。。at least...
hmm...okie...

No comments:

Post a Comment