Sunday, May 16, 2010

A Killing Week...

Intro (hehehe)
Hmm... I'm on the way home now(odw bole pula update blog kan! haha!)... Yeah, we gonna met again next semester, it just it has been a year, i'm in Cyberjaya, MMU Cyberjaya, a lot of things happened, and i treasure each and every moments there! Yang terpahit, yang termanis, bagi i, semuanya terindah!

*********************************************

On the day...
And yesterday, done with the KILLER paper, FAR yang making me x senang duduk... And know what, i don't know dugaan apa ni, but once i switch on my calculator in the exam hall, the number on the screen suddenly fade away... Macam haram! Malang giler3x x? da lar few days back mmg x cukup tidur! Poning palo den! Then i panggil one of the lecturer there dia cakap dier x bole buat apa2, then my tears almost drop cakap "please please" i seriously da nangis, then i fikir balik, i cakap it okay i just fikir "tawakal jer lar, ader hikmah di sebalik setiap kejadian" haha! then Alhamdulillah lar lecturer tu baik she find me a calculator!!! I x tau dier pinjam dengan siapa but to that fellow, thanksssss soooo much!
=D ALHAMDULILLAH...
The paper, insyaallah... target for FAR? Pass sudehhh...

Before the day...
And last few days(update2 kan da lama x update =p) i've been berkampunggggg di library, betul2 punya berkampung! Ramai juga geng dekat library!!! hihi! And di sini juga saya nak mengucapkan jutaan jutaan jutaannnnn terima kasih to Mattop, Mirrah, Ezza(cikgu2 saya) & semua kawan2 yang teman saya belajar bersama throughout FAR paper! terima kasih ;)

Done with it
And last night, we were having a GIRLS NIGHT OUT! alar, karaokies di alamanda jer, we were planning to goto Mines but da lewat so malas! N my body have been soooo tired for these few days! So, ader me, tira, ratna, geemah, nadiah & mirrah; then aness & dianne datang selepas itu... Hmm best2 "Kain Cinta Putih" babe! N "Memori Berkasih"... haha! Oh itu genre i & geemah! hehehe =p *malu2*

p/s : kepenatan mengemas barang2 terserlah kotz, slept at 3.30am... Home3x! =D

************************************************

Plan for holidays?

Find something to watch... Series, malay, taiwan, korean or anything! And moviesss, hidustannn!

♥ Study, eh2 xder lar... hmm, online 24/7 (to whom read this, teman lar saya di ym & facebook yerrr =p)

♥ Watch AF yang da lam ketinggalan...=p

♥ Mau main piano yang missing my fingers, puas2!

That's all since my holiday not match with my brother so not going anywhere i guess =(

Allright, i'm gonna update lagiii banyak tonight (lama x update kan, org pun cakap aik minggu ni xder cerita ker, haha...)

************************************************

So, tonight, i'm gonna update about, "Setahun di Cyberjaya"! tungguuu =p

p/s : gian nak emo2 dekat blogggg! =p

4 comments:

| eXo | said...

Download all the KDorama in CT. 8D

Afifah said...

insyaallah... i'm not into korean so much actually, just mau mengisi waktu lapang... hehe! =p

herfa nadira said...

dtg kl.mari lepak bersama sy dan suraya(:

Afifah said...

ceh! herfa ni, org da balik baru nak ajak kan... hahaha! =p