Saturday, August 25, 2012

Pagi Raya~

Di hari raya~ Terkenang daku kepada si dia~~~
 Ewah~

Post sebelum ni pasal malam raya, ni pasal pagi raya pula, nanti pasal petang raya pulak, lepas tu pasal raya cina plak (eee, kuat merepek kan!) 

Pagi2 raya as usual, dekat rumah mak, this year my family wore blue/turquoise/ light blue la actually...
Yang lain2 tu color lain2 lah! Along and his family wore pink, pak itam brown, puksu maroon dan lain2...

Makanan pulak macam biasa2 je, 22 tahun pun makan tu jugak, ada kari ayam, rendang daging, ketupat lemang, lodeh, kek kukus...

Amni and aunty dia! Dia sibuk sangat nak makeup!
Cantik x tudung i? Coming soon in Art Impasto k! 

My cousins! tapi takde semua la!

haaa, dah biru2 tu, mesti la adik beradik kan!

My cousin and my brother! Take note kepada orang2 johor wannabe, ni baju johor, teluk belanga! 

Makngah & Ikhwan, anak kepada angah...haaa ikhwan satu family pakai purple...

Amni dah mengantuk~~~ Daaaa! ;)



2 comments:

Elie Lily said...

Selamat hari raya! Elie pun pakai biru! :D

A Girl Like You said...

Selamat hari raya elie!!! :)