Thursday, July 14, 2011

Durian


Durian!!! My always favourite!!! Haritu balik Segamat papa baru beli berbundle2 durian!!! Ni, balik cyberjaya dengar ade durian nak jugak pergi menerkam lagiii!
Tapi x aci, sebab one of my junior beli durian yang RM 10 dapat 10 bijik! Damn! Ada bau2 bacang dengan tauke durian tu katanyeeee~

Durian yg i tengah makan tu, hmm, RM10 2 biji! nasib baik la boleh tahan rasanye!

But, durian kahwin, durian siam, x bole lawan durian kampung beb! Walaupun isi durian kampung nampak suram je, tapi tu yg paling umphh! oh, bende2 camni, orang2 bandar xkan faham nye lah! Orang bandar nak makan durian, beli kat Jusco je, x meracau satu negeri cari durian terbaik, kan? I bet! ;)

Venue : In front of Floria site, Putrajaya.


p/s : Floria x habis lagi, sempat je menyinggah! this time round naik keteapi pulak! ;)





No comments: