Sunday, June 19, 2011

Papa

Dulu masa saya kecik2, saya lah yg selalu teman papa ke sana ke sini, masa tu belum ade adik lagi, umur 4 tahun baru ade adik... Saya ikut papa pergi padang bola, nasib baik saya x berkecimpung main bola, maintain girlish je ;p Masa saya kecik2, saya ni x minum air sirap bandung, maka, masa zaman itu, tengah in trend, semua rumah org kahwin nak buat sirap bandung, so, papa dengan x malu nye, mengusung botol air yg ade straw tu(botol tu je yg saya nak minum), berisi air masak, ke mana2 jemputan kahwin, x kira lah kat rumah org kampung ke, kat dewan ke, kat hotel ke... pftttt x? ;p

Pastu2, masa umur saya 4 tahun, saya menggedik nak masuk tadika, so, papa pun daftarkan lah saya... Sekali, nak tau? each time saya pergi sekolah, saya akan meraung2 taknak tinggal, so papa akan ambil kerusi sebiji, duduk depan pintu tadika tu, baca surat khabar, teman kan saya kat sekolah; x pun kadang2, papa ade kerja penting, papa bawa saya balik rumah, pastu kene marah dgn mama, "kenapa u bawa budak ni balik?!" =p haha...!

I tried to be the best daughter, i want to take care of him, tapi i cant beat him coz he's the best... Saya banyak merengek, minta itu, minta ini, semuanya dilayan je... I'm sorry papa if sometimes, or most of the times, a**** selalu susahkan papa... i love u so much! I know whatever it is, i can't love him like he loves me...

I'm his princess, dulu, until now... I always will be your little girl sebab kan papa cakap a**** macam budak kecik je! I will always be ur girl... And no matter what & when, u're always my no. 1 hero...
I love my papa...

Happy Father's Day!

No comments:

Post a Comment