Sunday, May 8, 2011

Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Happy Mothers Day Ƹ̴Ӂ̴Ʒ


How can i live without her...
Mama saya, hmm, pandai masak(yang ini i x mewarisi pulok), beautiful (yg ni sama =p), understanding, loving, open-minded(with limit), pengemas, dan sebagaiye!

Saya suka sangat shopping dengan mama, bila shopping dengan mama macam2 saya beli! Semua nya yang tertunggak dan kedekut mau beli masa WINDOW SHOPPING sendiri diborong masa dengan mama, thanks mama! (mama cakap saya kedekut! =.=) Masuk kedai keluar kedai, papa da tersadai dekat tepi pintu kedai, mama setia je teman saya masuk satu2 kedai ;) Sebab kan, die pun nak shopping sekali! haha! Pilih barang dengan mama, best! I percaya dengan taste die! Pilih baju, kasuts, handbags, make-ups, kain nak buat baju kurung atau kebaya, langsir(ok2, i hate kedai langsir, boring! =p)

Tapi sekarang kan, da jarang spend time dengan mama, sebab jauh, busy (camtu la anak kan, durhaka je asyik busy!)

But Mother's Day tadi, we had lunch together, di Johnny's Alamanda!!! =) (gara2 pizza hut penuh full house!)

Finally i just wanna say, Happy Mother's Day mama...
Thanks for being so loving, thanks for beung so very understanding, thanks for being sporting, thanks for being young again for me, thanks for supporting me no matter what i do, thanks for trusting me...
and i love you so...

To those yang belum wish mama, ibu, mak, ummi, amma anda, please do so... Xpe2, x pelik pun wish them masa mother's day ni! =)

Happy day everyone! =D

p/s : me u mama =)

No comments:

Post a Comment