Thursday, January 13, 2011

Free kenny roger's


Tengok ads ni...

Sides~

pastu tengok pulak kitaorang pakai baju color ape...

N there it is, buy one free one food for us... ;)

Kenny Roger's buy 1 free 1!!! Budak2 ni, tentu sekali bersemangat! Gee,Mirrah & Ezza... And one thing for sure dieorg akan menghasut saya! ;p haha! Pada mulanya...

Saya :"I x nak pergi lar korang, i baru makan besar semalam"
Ezza : "Kenny Roger's kan favourite u..."
Saya : "Kalau i x pergi pun bole jer kan"
Mirrah : "Kalau i cakap x bole?"
Geemah : "Kalau gee cakap x bole?"
Saya : "Ok2, 60% pergi, jap2"

Finally...
"Korang nak pergi pukul berapa?" Naik ape? Naik kete i jer lar!"

Kuang kuang kuang~

Begitu lah cite nye kami berada di Kenny Roger's Alamanda ;)

Lapar la malam2, maklumlah siang2 makan kenny roger's, orang melayu makan kenny roger's? mana x lapa nye! lagi2 orang kampung macam saya, huaahha! ;p
So, lepak mamak, Nazmaju ler jawabnye! With Ezza, Gee, Mirrah & Fadzla! FUN!!! Main UNO!!! We had fun!!!

Balik parking kat masjid, panjat pagar!
Okie, fine~ Saya paling lembab dalam pelajaran panjat pagar ni! =.=


No comments:

Post a Comment