Monday, December 6, 2010

Salam Maal Hijrah 1432H

Salam Maal Hijrah kepada semua...
Semoga tahun yang baru ini membawa keberkatan kepada kita semua dan let's berubah ke arah kebaikan...

Saya harap saya dapat capai :
  • beribadat dengan sempurna dan menjadi hamba allah yang lebih sempurna
  • sering mengingati dan merindui Rasulullah
  • menjadi anak yang solehah
  • ingat bahawa menuntut ilmu itu satu ibadat, so kena rajin sikit
  • betulkan niat dalam setiap tindakan
  • sentiasa bersyukur
Insyaallah!

N saya nak minta maaf kalau ade silap dan salah saya selama ni, i'm sooo sorry... Saya manusia biasa, lemah lagi... Ada langkah saya yang salah, ada sikap saya yang menyakitkan hati orang, saya cuba untuk tidak, tapi kadang2 saya tersilap jugak... Yeah 20 years old i'm not a kid, saya tau... Saya akan cuba dan cuba dan sentiasa cuba untuk menjadi lebih baik... Insyaallah... Sorry for any of my wrong doings...

p/s : ye saya tau bukan hari raya nak minta maaf, tapi tahun baru, mindset baru jom? ;)

No comments:

Post a Comment