Monday, December 20, 2010

Girls Day Out : One Utama

Today, dalam class taxation, kedengaran mirrah & ezza discussing tentang, ZARA & MNG... Hmm! Habis class tax, hapa lagi, terus bercadang ponteng tutorial and headed to One Utama! We, the criminals were mirrah, ezza, geemah & saya! =)

Mirrah drove there... Terasa jauh perjalanan ke OU! Diiringi hujan lebat lagi, memang padan muke ponteng class! N i'm actually dalam plan jimat & diet still (penambahan cerita pulaks =p)...

So sampai2 OU kami terjumpa tutti fruity, so we ate ice cream, damn nice! This branch own by our friend's, Aness aunt, so we met her so very cute daugther, Arianna! Comel sangat! kami macam ala2 jumpa artis! ;)

And then, we searching for ZARA, main point datang ke OU & ponteng class kan, Ezza & Mirrah nak cari beg baru ;) Tapi x kesampaian hajatnye & lebih malang lagi MNG x available in One Utama...

Btw, kami sempat merakamkan detik2 manis bersama decorations yang sangat indah from One Utama yang bertemakan Christmas memandangkan christmas hampir menjelma! =D



So then they decided to had late lunch at Nando's... Saya yang sengkek ni keberatan sedikit, but ikut jer, x kisah! HAHA! =p ?Yang paling best, kawan2 saya kesian kat saya haha! siap nak tong2 lagi! ;p *terharu* ;) Tapi xkan lar kan2, saya considerate jugeks! sapu jer nando's, habuk2 yg ade dalam purse semua dikeluarkan! ;p This is my first time to try Nando's (fine, cakap lar saya loser)... And i dont like it so much! Sauce x sedap, bagi i la! Kenny Roger's still in my heart! =p Nando's, just don't like it! huh2! ;p haha!

Lepas da makan2 semua window shopping lagi then just balik ke campus!

p/s : Really had fun with u girls! Ezza, Geemah, Mirrah! Seronok hang out with u girls! =) jom lagi! ;p

No comments:

Post a Comment