Wednesday, October 13, 2010

Paintball


I miss paintball so very much... Saya berharap dapat main paintball lagi,,, I really miss paintball... Saya pernah main 3 kali seumur hidup saya and i wanna make it 4 5 6 and so on... Saya pernah kena tembak hanya di lengan, dan bahagian kaki; x pernah kena headshot, leher atau jari jemari which i really afraid of... Pegang bendera pun pernah juga merasa tapi x byk kali pun...

Kali pertama saya main, dekat KGG where i fell in love with paintball, i've learnt a lot about paintball at KGG(Kem Generasi Gemilang). KGG where i get to know, marker, pallet, facemask, dan di situ lah ramai orang2 terror... But because it my first time, saya selalu mati!
Kemudian, ada kawan saya dari melaka ni, selalu pergi sana sini main paintball, dia ada team, sebab dia ada team dia ada full suit, even marker sendiri pun ada! I adore that! Selalu sign up jer kalau ada game... dan mereka da hebat so selalu menang...

Semakin lama saya main, saya berjaya bertahan semakin lama dalam medan pertempuran... Dan saya juga semakin berani untuk mara! Kalau main x bergerak maybe we can win that way, but it lack of fun & excitement! So, bila line agak clear, kena lar move! haha! Kadang2 saya kena tembak but referee x nampak n pallet tu mudah dilap, so i wipe it away and continue playing! ;)

Saya harap dapat main paintball lagi... Nak serious mungkin susah, tapi kalau dapat, best juga! Saya pernah fikir nak serious, papa saya pun cakap, kalau nak serious beli lar full suit, supaya x bahaya! hahaha! Tapi fikir2 semula sangat susah, susah nak cari team, susah nak kena training selalu, and takde orang dekat untuk train kami, kalau orang dari melaka, x jauh pula kan! Main problem, cari team lar, bila da ada team baru lar bole start everything! Tapi... hmm...

Saya jadi excited & teruja(bukan sama maksud ker?) bila dengar tentang paintball,,, X dapat pegang marker pun, x dpt duduk dalam deadzone pun =p , kalau dapat dengar cerita tentang paintbal lsahaja pun saya rasa mcm syok! haha!
So, impian saya malam ini, saya nak pegang marker & duduk belakang bunker... Saya nak mimpi pasal paintball lar! Sekian terima kasih... ;p

p/s : Nak main pb nak main pb nak main pb =( n selesai lah karangan saya!

No comments:

Post a Comment