Tuesday, September 21, 2010

Exam mode! Tetttttt~

Well, now is exam season (raya season da habis!) And biasalah exam, tak sikit tak banyak, tak kira macam mana cool pun seseorang tu, mesti lar tension sikit2 kan! ;p Apatah lagi saya yang gopoh ni! Huahaha! But actually saya agak me-relax2 kan diri lar! Jangan harsh sangat dgn diri sendiri (hihihi! =p) Memang stress, tapi cool2 jer! ;)

This morning, i'm just done with one of my paper, Technology Management, buat notes 6 chapters, total ada 10 chapters... Tapi soalan, hmmmph! not really from the text book (maybe ader, tapi xder lar pula i hafal satu buku text tu kan! =p) So, saya pun membunga-bungakan ayat saya lar! Keyword, planning, implementation, evaluation control; cmpetitive advantage; value... ulang punya ulang dgn menambah bunga2!

Da lar these few days, hmm, i cepat boring, so i study merata2... kadang2 dekat bilik zaris, bilik fad, bilik geemah, bilik tika, bilik sendiri... Hahaha! best kan! ;)

And then saya dan geng2 saya addicted to this one game, mcm org gila! Few days back, kitaorg x tidur malam main benda alah tu! Buka account lepas sorang, sorang! Pastu main ramai2! TERBAIK!!! "Welcome to Family Feud!" from facebook, yeah, i deactivated my facebook, but i activate it 12 hours once to play that lil cute game! Sampaikan tolak pintu bilik, mesti Su or Fad or Gee or Athi tgh main! Tolak pintu bilik saya, saya lah tgh main, tolak pintu bilik iffah, saya tgh ajar diaorg main! HAHAHA! MAINLAHHH! Jom! ;p S

Friends make exam a lil bit less stressful, thanks friends! ;) Kawan2 saya ramai comel2! N sebab mereka lah, saya kurang sedikit stress2 ni! X habis2 buat lawak! KAdang2 tidur bilik zaris, melepak bilik fad, makan bilik tika, study bilik gee(ceh, bilik gee paling suci, study) ;p So, mmg best lar get to know u girls! u girls! ;)
And thanks zaris & mirrah sebab paksa saya study! i appreciate it! ;) syg korang! =p

Ok, back to study! ;) Bye!

ni ha intan... kan saya da cakap kawan i comel2! menyalin notes kat luar bilik saya macam da kena denda! tu belum i lambak kuih raya lagi kan! ;p hihi!

p/s : esok FAR 2, wish me luck!

No comments:

Post a Comment