Tuesday, July 6, 2010

Demam!

Actually, saya demam! Saya da lama x demam! Dan kali ni saya demam sorang2 =( xder papa, xder mama jaga saya =( Sedih tauuu...
Saya demam sejak, hmm, hmm, sabtu tu mcm da x berapa nak sihat... Balik dari Sunway tu, terus rebah! demam terus esoknyerrr...
And saya batuk teruk, bising2, saya x suka lar tapi nak buat macam mana...
Lagi satu, saya pantang nampak bantal, katil & buku, saya mesti akan tidur senyenyak-nyenyaknya! (buku?!)
Saya jumpa doctor semalam, saya kena charge, mahal lar bagi saya! baik guna duit tu pergi shopping, make up pun da nak habis ni...~
And doctor bagi saya mc, kata nak bagi 2 hari tapi pekerja dier tulis sehari jer... saya kan mamai mana saya perasan...
N thank u zaris teman saya pergi clinic... jasamu dikenang!
Seharian isnin hari tu saya skip class!
Saya tak sangka demam rupa2 nya x best n mcm teruk! Bawa kereta pun sengetttt jer! I mean, kecil besar kecil besar jer i tgk jalan tu... hmm! ingat bagus sgt ada kereta?! =p
N dulu masa saya kecil, saya benci ubat! sejak baby... Tapi skrg, ubat batuk mcm sedap juga...
Dulu2 kalau demam dekat rumah, ada mama masakkan bubur, tuamkan kepala... Sekarang, saya sorang2 jer...
Oh, saya da besar rupanya! Be independent okies, afifah!
Alamak! rindunya nak makan ice-cream!!!Nnti lar, bila saya x batuk lagi nanti!
N sekarang, saya x sabar nak baik daripada demam ni, sebab saya x sanggup, nak sakit sorang2... =(

No comments:

Post a Comment